Mai da-te-n dragostea mea - Connect-R - versuri si video

Dupa ce anul trecut o rupt topurile cu Vara nu dorm iata o noua melodie a lui Connect -R  incepe sa faca furori. Este vorba de "Mai da-te-n dragostea mea", o melodie cu un titlu mai ciudat care te duce cu siguranta cu gandul la o injuratura, insa cu o  linie melodica si o interpretare bestiala.


Mai da-te-n dragostea mea  Connect-R

Am 4 camere si daca vrei
Aici chiria mea nu se plateste-n lei
Si nici in euro ca nu prea ma descurc cu ei
Putina dragoste si e Ok

Si printre inimi ma plimb
Si caut una pentru mine
Ca s-o dau p-a mea la schimb
Oh! Da parca nu mai am timp
Si nici cuvinte sa spun ceea ce simt

Tu uraste-ma cat poti de tare
Eu te voi iubi
Fiindca tot ce aud in timpane
E vocea inimii

Oh!
Daca ma vei supara
Mai da-te-n dragostea mea
Stii ca te voi injura
Mai da-te-n dragostea mea
Eu nu ma pot enerva
Ca stiu cum e inima
Asa ca-ti mai zic ceva
Mai da-te-n dragostea mea

Imi spunea cineva
Ca inima e prea complicata
Sa nu-mi bat capul cu ea
Ca n-o s-o-nteleg niciodata

Oh!
Fiindca asa-i dragostea
Noptile-s furtunoase,
Prea furtunoase, da
Desi te doare doar ea,
Iti face zile frumoase,
Zile frumoase

Da-r-ar dragostea-n voi
Daca da pe la voi da' dati si pe la noi
C-o punem in foi, o-mpartim la doi
Mai ramane un pic sa dam si-napoi

Cantam Corinteni
Ca fara dragoste am fi nimeni
Amfibieni
Si ambii avem
Inimi care bat in acelasi BPM

Tu uraste-ma cat poti de tare
Eu te voi iubi
Fiindca tot ce aud in timpane
E vocea inimii


Oh!
Daca ma vei supara
Mai da-te-n dragostea mea
Stii ca te voi injura
Mai da-te-n dragostea mea
Eu nu ma pot enerva
Ca stiu cum e inima
Asa ca-ti mai zic ceva
Mai da-te-n dragostea mea

Mai da-te-n dragostea mea x2

C-asa e inima mea
Vrea inima ta
Inima mea
Asa e inïma


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال