Texte de agatat - continuare - textele la care avem nevoie de tupeu maxim


Continuam cu textele de agatat insa de aceasta data avem texte pentru cei cu tupeu:

Hmm, iata o pereche de picioare frumoase. La ce ora deschideti?

Sa imi dea cineva putin ketchup caci esti extrem de picanta

Ai ceva pe fund...aaaa... sunt ochii mei

Ce-ar fi sa te apropii, sa te asezi in bratele mele si sa imi spui ce iti doresti?

Sa sune cineva la Protectia Animalelor caci tocmai am vazut o vulpe in libertate

Nu te supara, ma dor buzele ... Vrei sa le saruti sa le treaca?


Ar fi bine sa faci sex cu mine, pentru ca oricum o sa le spun tuturor ca am facut-o ...

Ce are 142 de dinti si ascunde inauntru o fiara teribila? Fermoarul de la pantalonii mei

Tu ai atatea curbe si eu nu am nicio frana ...

Buna, sunt domnul Perfectiune. Mi-a spus cineva ca ma cautai ...




Ar fi bine sa fii de la Zoo, caci ai trezit animalul din mine

Sa te sun dimineata sau doar sa te zgaltai ca sa te trezesc?

Hei, caut o comoara. Pot sa ma uit mai atent la sanii tai?

Hmmm...rochia ta e oribila! Da-o jos chiar acum!


Ai timp? Fiindca eu am cheile de la casa...

Ai o firmitura pe buze...lasa-ma sa ti-o iau eu

Ai fundul ca o lamaie...Salivez ori de cate ori ma uit la el!

La naiba, ai curbe mai periculoase decat cele de la cursele de formula 1!

Esti atat de fierbinte ca mi-ai incalzit berea

Stii ce ar arata foarte bine pe tine? Eu!

Ai inceput sa transpiri. Hai sa facem un dus!

Buzele tare par foarte singure. Nu vrei sa le facem cunostinta cu ale mele?

Rochita ta ar arata traznet aruncata pe jos, langa canapeaua mea

As boteza orgasmul multiplu cu numele tau

A ce mirosi? Stiu, a dragoste...

Texte de agatat 1 

Texte de agatat pentru cei care sunt mai romantici

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال