Texte de agatat - pentru cei care sunt romantici


Cred ca pot muri fericit, tocmai am vazut cum arata Paradisul

Ai o harta? M-am ratacit in ochii tai

Cand o sa fiu batran si o sa ma uit in urma, imi voi aminti zilele de nastere ale copiilor, ziua in care m-am insurat si pe cea in care te-am intalnit pe tine

Mos Craciun a venit mai devreme anul acesta, pentru ca esti primul meu cadou de sub brad...

Cum era Paradisul cand l-ai parasit?

Vrei sa ma mangai ca sa le pot spune prietenilor ca am fost atins de un inger?

Unii vorbesc despre cele 7 minuni ale lumii. Eu cred ca e una singura: tu!

Niciodata nu mi s-a implinit vreo dorinta. Doar azi, cand te-am intalnit pe tine.

Stiu ca nu am nicio sansa...dar mi-as dori sa aud un inger vorbind

Pentru lumea intreaga esti doar o persoana, eu sunt persoana pentru care esti lumea intreaga



A rasarit soarele...sau este doar zambetul tau cel care lumineaza?

Un singur lucru nu mi-au spus inca ochii tai: cum te numesti

Regret ca nu as putea sa te pictez...Culorile ar fi palide in comparatie cu frumusetea ta

Pot sa te ating ca sa ma conving ca existi cu adevarat?

E vreun aeroport prin apropiere sau ceea ce se aude e inima mea decoland catre al noualea cer?

Mai puteti citi si

Texte de agatat pentru cei care sunt mai tupeisti


Texte de agatat

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال