Biletul zilei pariuri 24 octombrie 2014

UPDATE Rezultate: Otelul Galati - Gaz Metan 1-1 si Werder Bremen - FC Koln 0-1 

Pentru astazi la pariuri am ales doar doua meciuri, cota finala a biletului este de 3.90 la 50 de roni jucati avand de incasat 195. Un meci este din liga 1, cel dintre Galati si Gaz Metan, unde am mizat pe un egal, tinand cont de forma in care se gasesc echipele si din cauza vremii. Vremea se anunta urata si nu cred ca vom vedea multe faze de poarta sau un meci alert. Ati putea securiza pronosticul meu punand x2

Cel de al doilea meci e cel dintre Werder Bremen si FC Koln, un meci in care cred ca se vor marca totusi 2 goluri desi cei de la Werder mi-au mai tras clapa odata, la meciul cu Bayern Munchen cand nu au avut nici un sut pe poarta
Pe biletul zilei de ieri 23 octombrie am avut doar un meci busit din 7, prinzand cote frumoasa, insa biletul pierdut ramana pierdut desi am prins cote de 2.10 si 1,70
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال