Biletul zilei pariuri - 27 octombrie 2014

UPDATE Astra - Petrolul 0-0 si Queens Park Rangers - Aston Villa  2-0

Pentru azi la biletul zilei am ales doar doua meciuri, cota finala a biletului fiind de 5,28, o cota foarte buna pentru doar doua meciuri. Unul din meciurile de pe bilet este ultimul meci ce se joaca in liga 1, cel dintre Astra si Petrolul Ploiesti la care am mers pe x. Aici eu as pulsa putin si as juca pe 1-1 scor corect, marea majoritate a meciurilor de genul asta jucandu-se dupa scenariul urmator: una din echipe deschide scorul (in gebneral echipa gazda sau cea favorita) dupa care incet, incet se retrage permitand celeilalte sa preia controlul partidei si pana la urma sa egaleze. Dupa egalare ambele echipe sunt multumite (desi nu isi dau seama ca egalul nu ii avantajeaza ) si asteapta sa se termine partida jucand poate poate se mai agata de vreun gol cu atacantii care joaca avansat.

Al doilea meci pe care l-am ales este cel dintre Queens Park Rangers si Aston Villa, doua echipe care stau prost la capitolul atac , Queens avand doar 4 goluri marcate iar Aston Villa doar 6 goluri. Am mers pe mai putin de 3 goluri marcate, si cred ca echipa care va inscrie prima va castiga meciul cu 1-0.
Rezultatele consemnate sambata, unde pe biletul zilei din 25 octombrie am prins doua meciuri si am ratat alte doua: West Ham - Manchester City 2-1,Eintracht Frankfurt - Vfb Stuttgard 4-5, Liverpooll  - Hull City 0-0 si Bayer Leverkusen - Schalke04 1-0

Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال