Revenirea lui Bute - un esec pentru el

Iată că revenirea lui Lucian Bute nu s-a produs, el pierzând confruntarea cu James DeGale pentru titlul mondial IBF la categoria supermijlocie. După disputarea a 12 reprinze în care Lucian și Degale și-au împărțit victoriile pe reprize, cei trei arbitrii au fost unanimi în privința invingătorului. Iată și punctajele date de aceștia: 116-112, 117-111, 117-111.


Bute, în varsta de 35 de ani a fost surprins la finalul partidei de decizia arbitrilor, care i-au acordat o victorie categorică britanicului, fiind vizibil iritat de diferența mare văzută de aceștia, însă a preferat să nu comenteze în acest sens.
Din păcate aceasta decizie l-a macinat, căci la puțin timp după terminarea meciului acesta a postat pe facebook: "Dezamăgit de decizie dar mândru de performanța mea! Câteodată o înfrângere valorează mai mult ca o Victorie!"


Totuși Bute anunță că va continua să boxeze, în ciuda vîrstei înaintate. ”Cred că a fost un meci mare. Am avut o evoluție bună, am făcut tot ce am putut și cred că a fost destul de strîns meciul. Dacă arbitrii îi dau victoria, trebuie să respect asta. Mă voi întoarce în sală și voi încerca să revin mai puternic”, a spus Bute imediat după meci.

De-a lungul carierei Lucian Bute a suferit doar 3 înfrîngeri, românul cedand în confruntările cu Carl Froch (2012) și Jean Pascal (2014) si astazi in fata lui James DeGale
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال