Top bancuri cu amante - cele mai bune si mai tari

1. De ziua lui, soţul primeşte din partea soţiei un şampon împotriva căderii părului.
- Dar mie nu-mi cade părul, iubito…
- Nu-i nimic, dă-i-l colegei tale de serviciu, ei îi cade…

2. Dupa o lunga deplasare, sotul vine neanuntat acasa.
Intra in casa, cauta sub pat, in sifonier si in baie. Nimeni.
Intra in bucatarie si-i zice, resemnat, nevestei:
- Ai imbatranit, femeie!




3. Soţul şi soţia acasă.
Sună telefonul.
Soţul ridică receptorul, ascultă jumătate de minut, fără să scoată un cuvânt, apoi îl pune în furcă.
Soţia:
- Cine a fost?
Soţul:
- Probabil cineva de la Meteorologie a greşit numărul. A întrebat: „Draga mea, orizontul este curat?”

4. Dupa o aventura de doua luni, o tinara il intreaba plina de emotie pe iubitul ei:
- Cind o sa ma prezinti rudelor tale?
- Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sint la tara, iar nevasta-mea e plecata intr-o delegatie!

5. - Ia zi fato, am auzit că ai fost la teatru cu amantul, ce a fost acolo?
- A fost tragicomedie!
- Cum adică?
- Ne-am întâlnit cu soțul meu acolo și el… tot cu amanta!

6. - Noaptea trecută, soţul meu a fost sălbatic în dormitor.
- Fericito!
- Ahh, nu e ce crezi tu. M-a prins cu amantul.

Top bancuri cu amante
7. Doua prietene:
- Draga, spune si tu, nu e viata asta groaznica?
- De ce?
- Pai ori de cite ori dau si eu de un barbat cumsecade, descopar ca fie el e insurat, fie eu sint maritata.

8. O blondă ia cina împreună cu soţul ei:
- Auzi iubitule, mi-a spus azi un coleg de serviciu un banc cu blonde. Am râs de era să cad jos din pat!

9. Un tip cu amanta in pat… La un moment dat suna cineva la usa . Amanta calma ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea!
Se duce la usa deschide si spune:
– Aaaaa, iubi ce bine ca ai venit… Du si tu gunoiul, si ii pune galeata de gunoi in mana.
Sotul pleaca. Amantul se imbraca, pleca linistit si cand coborara gandeste…. “Si frumoasa si desteapta…”
Ajungand acasa, suna la usa , deschide sotia si ii spune:
– Aaaaaa, iubi, ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul asta!
Sotul ia galeata, coboara scarile si in sinea lui zice: “Si urata si cu tupeu!”

10. Servitoarea concediată, către doamna casei:
– Înainte de a pleca, mai vreau să spun că domnul a zis că sunt mai drăguță ca dvs.
– Nesimțito!
– Ah, și fac și dragoste mult mai bine ca dvs.
– Asta tot domnul a zis-o?
– Nu, șoferul.

11. Nepoțelul și buni:
– Ce, iar se ceartă părinții?
– Da. Mama a adus de la mare nu știu ce gonoree. Și apoi a împărțit cu tata, cu unchiul Vasile și cu vecinul de deasupra.
- Nu știu de ce urlă și se ceartă. Ori a adus prea puțină gonoree, ori nu a împărțit în mod egal.


Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال