24 milioane de lire sterline castigate la loterie in Anglia


Norocul i-a suras unui taximetrist englez care a castigat 24 de milioane de lire sterline la loterie. Barbatul, care este tatal a cinci fete, și-a pierdut acum cativa ani partenera de viaţă, care a fost răpusă de un atac de cord. Și el a suferit un infarct, cu câteva săptămâni înainte, din cauza oboselii de la munca, insa a supraviețuit.





Atunci când a aflat că va intra în posesia unei sume uriaşe - 24 de milioane de lire sterline, taximetristul în vârstă de 50 de ani se afla cu famila alături,


Amo Riselli, câștigător la Loterie: “Am văzut că am cinci numere câștigătoare, plus bonusul. Eu credeam că asta înseamnă cam 240.000 de lire sterline. L-am sunat pe fratele meu, dar el m-a corectat: “Nu, Amo, primești 24 de milioane, cu tot cu reportul.”
Mai nouă Mai veche

نموذج الاتصال